fredag den 16. november 2012

Win win

I går morges så jeg, at jeg har vundet en Give Away hos LilleLethDesign. Jeg har vundet en sybog med pigetøj, og da jeg jo har to drenge er kjoler og ande pigetøj ikke lige det jeg har prøvet mest af. Jeg glæder mig dog til at prøve, og så er det jo heldigt jeg har en lille skøn niece, som (forhåbentlig) gerne stiller op som prøvekanin :)

I går (og i dag) har jeg været på seminar med arbejdet, hvor vi har beskæftiget os med noget der hedder enneagram, som handler om persontyper. Spændende, og jeg håber jeg kan bruge det lidt fremover :) Hele arrangementet var med film-tema, så der var filmstriber på vores bordkort og filmplakater over det hele. Og i går aftes blev vi tilfældigt (lodtrækning) placeret ved 10 borde til middagen. Jeg havnede ved 'Gladiator'-bordet, sammen med én mand og 5 kvinder! Vi skulle senere på aften forklare, hvorfor vores film var den fedeste film og dermed skulle vinde aftenens pris. Vi endte med følgende præsentation (har desværre/heldigvis ingen billeder):

manden (regnskabschef) i sort t-shirt og boxershort og et kaninsjal om hofterne. Hjelm og skuldre af sølvpapir og et legetøjssværd i hånden. Han sidder på knæ på en kontorstol (i mangel af rigtig stridsvogn :)), hvor to af kvinderne agerer heste. Én kvinde går forrest og strør rosenblade på gulvet, og de sidste tre kvinder (deriblandt mig) går rundt om vores Russel Crowe og støtter ham. Og så holder 'Russel' en lille stridstale, om at svedige mænd er at foretrække :) Vi tabte desværre til 'Blikkende Lygter', men det var en helt kanon aften, især fordi jeg var en af de tre vindere af filmquizen, så jeg vandt da lige 2 biobilletter og et ophold på Comwell Borupgård (hvor vi holdt seminaret).


Total WIN WIN dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...