søndag den 30. december 2012

Der var 1, der var 2, der var 3.....

I øjeblikket er Oliver vild med at synge sangen om de 10 små cyklister, men her er 10 små hurtige om MIG (lige som hos mange andre bloggere)

1. Da jeg blev født, ringede min far rundt og fortalte "det blev en dreng... OG en pige!". Jeps, jeg er tvilling, og mine forældre fandt først ud af det, da min bror var født, og 13 minutter senere kom jeg så - SURPRISE :o)

2. Jeg ELSKER chokolade

3. Jeg har arbejdet 5,5 år i Føtex bageren og jeg holdt meget af det

4. Jeg har fået mine første grå hår (og har ingen planer om at farve håret!)

5. Jeg elsker Italien og drømmer om at lære italiensk

6. Jeg har arbejdet en sommer på en campingplads ved Gardasøen. Jeg var med i børneunderholdningen og dansede flere gange dagligt på trods af jeg absolut INGEN rytme har

7. Jeg fravalgte kejsersnit med Oliver (og tilvalgte fødsel med fødderne først) fordi jeg var/er bange for bedøvelsen (som jeg aldrig har prøvet)

8. Jeg bor i samme bebyggelse i Ølstykke, som jeg voksede op i og boede de første knap 12 år af mit liv

9. Jeg har IKKE grønne fingre, på trods af min far er 3. Generation i træk af gartnere...

10. Jeg elsker asti og kransekage, så det blir en skøn aften i morgen ;)



4 kommentarer:

  1. Sikke dog et fuldstændig fantastisk billede!

    Og sjove facts:)

    Godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det afspejler vist meget godt mine forældres tilgang til det at have tvillinger :)

      Også godt nytår til dig :)

      Slet
  2. Hvor sjovt, at du er tvilling, og at dine forældre ikke vidste det før i kom til verden! Det samme er tilfælde her. Jeg har en søster, som blev født 5 minutter før mig, og lige som alle troede at det var det, kom jeg ud - med benene først :-)
    Godt Nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, sjovt at høre andre med samme oplevelse :)
      Godt nytår retur :D

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...