lørdag den 22. december 2012

Genbrug

Jeg synes genbrug er genialt - den enes skrald er en andens guld, men jeg har nu ikke rigtig fundet noget guld (pånær min tur på loppemarked i Ebeltoft i sommers!). Nu har jeg så genbrugt lidt herhjemme. Mandens jeans er slidt på indersiden af lårene efter mange, mange cykelture i hjemmeplejen, men ellers er bukserne fine. Jeg klippede dem op, og det passede lige præcis med et par bukser i str. 80/86 til Mathias.


Mit juletræstæppe har taget alt for meget af min tid den sidste måned, så jeg er først blevet færdig med bukserne her til aften (og har stadig et par julegaver, jeg håber at nå...... :S)



Brun rib foroven og nederst er syningen med brun tråd og så er der lige pyntet med en brun stjerne i strygestof, som bare er et genialt materiale :)


Stoffet er lidt grovere/tykkere end man normalt bruger til børn, men da Mathias altid har strømpebukser på indenunder gør det ikke så meget. Mathias bliver hurtigt/nem kold om benene (han går ikke endnu), og han tager ALTID strømperne af, så derfor står den fast på strømpebukser til min dejlige dreng :)

6 kommentarer:

  1. De er super fede, bukserne :-) Jeg ville ønske, jeg kunne sy....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) du har jo heldigvis nem adgang til andet lækkert tøj :o)

      Slet
  2. Super flotte bukser:-) Jeg har samme problem med min søn, så her står den også fast på strømpebukser!! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og godt at vide, at min søn ikke er den eneste dreng med strømpebukser.. hehe :)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak :o) Tror han skal prøve dem i morgen..

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...