mandag den 17. december 2012

Hyggelig fridag

I dag har jeg holdt fri med det ene formål endelig at besøge min veninde Lene og se hendes hus (som hun nu har boet i i ca 2½ år!). Vi har snakket om et besøg i flere år og især under vores barsler, og nu blev det endelig til noget, og sådan et besøg kræver jo en værtindegave, så i går aftes lavede jeg en portion brændte mandler:


Som du kan se på Lenes blog er Lene også rigtig kreativ, og derfor havde jeg taget mit juletræstæppe med, og det var rigtig hyggelig at snakke og snakke samtidig med vi var lidt kreative.

På vejen hjem var jeg forbi Stof & Stil for at købe materialer til de sidste julegaver:


Blandet stof, filt og sytråd og så et Småfolk sengesæt (købt billigt hos en bekendt), og jeg har straks smidt stoffet i vaskemaskinen og syet af sengetøjet. Min lille niece skal nemlig have en madras, pude og dyne til sine lyserøde dukkevogn - så mon ikke den lille dukke Mathilde kan ligge godt nu?



Og nu sidder jeg igen med mit juletræstæppe, tiden er knap, når jeg samtidig gerne vil nå at lave et par julegaver endnu - men jeg må nå det jeg når, og så har manden godkendt min backup plan med juletræstæppet (mere om det, når jeg ved, hvor langt jeg når :))

1 kommentar:

  1. Det var så hyggeligt med besøg af dig :) og tusind tak for mandlerne, de smager himmelsk :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...