tirsdag den 4. december 2012

Jeg syr fortsat

Lige nu sidder jeg på arbejdet, men siden jeg kom, har vores netværk været nede, så jeg kan INTET lave. Nu har jeg læst mails (både arbejde og privat), læst de blogindlæg jeg var bagud med, tjekket Facebook og googlet lidt julegaver - og nu keder jeg mig altså! Bare jeg havde noget kreativt jeg lige kunne fordrive tiden med :o)

I går kom jeg i gang med min 3. julemand på juletræstæppet, og jeg regner stærkt med at sy videre i aften efter arbejde, akupunktur og møde i forældrerådet i børnehaven. Og så kan jeg jo passende sy til EM-kampen med de danske håndboldkvinder :o)



I kan se mine andre indlæg om mit juletræstæppe her

6 kommentarer:

  1. Har I ikke taget juletræet ind endnu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det kommer først ind omkring næste weekend, tror jeg :)

      Slet
  2. Er sikker på, at du nok skal nå at blive færdig Pia. Rigtig god kamp i aften, lad det blive en sejr til DK :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena.. Desværre endte det med en slem håndbold skuffelse :/

      Slet
  3. Du er sej, hep hep hep!!!

    Mit tæppe står helt stille - det bliver nok færdigt lige inden det skal bruges:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha... Jeg gør hvad jeg kan.. Jeg skal i hvert fald udnytte at manden har aftenvagt både i dag og i morgen, så når ungerne er lagt, står den på mere syning..

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...