lørdag den 22. december 2012

Julegaver

Jeg har fået min julegave fra arbejdet, og ihh, hvor den pynter :)


I dag er jeg blevet færdig med flere gaver, og forhåbentlig bliver jeg færdig med min. 1 til i morgen, inden svigerforældrene dukker op fra Bornholm. Jeg er ikke til puder i sofaen/lænestolen, så jeg har lavet en lille pynte ugle i stedet for en pude. Jeg har kigget på billeder på Google og på Facebook, og derefter har jeg tegnet mit eget mønster. Jeg er ret godt tilfreds med mit første forsøg, men tror er jeg vil lave den næste lidt bredere forneden.



 Og her har den fået bundet en vaskeanvisning og et lille citat rundt om halsen :)




Efter inspiration fra Maria, har jeg lavet dette billede fra Mathias til manden. Synes nu de er ret søde :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...