søndag den 16. december 2012

Krea-lørdag

Hele denne weekend er jeg alene med børnene, og da min to do listen inden jul er MEGA lang, har jeg forsøgt at nå en masse kreativt i dag. Først og fremmest er jeg kommet videre med mit juletræstæppe, men jeg er stadig kun i gang med 3. julemand ud af 4, så der er et stykke vej endnu :S

Det er snart nogle dage (eller en uge?) siden, at jeg lavede disse pistacietræer, og i dag fik jeg så endelig skåret dem ud og dyppet dem i chokolade - de er næsten lidt for søde, men mums :)



I dag har jeg dog kunne krydse hele to af Olivers gaver af på listen, og begge ideer stammer fra samme blog:

Karklude med tegninger, og Mathias deltog også en lille smule (han blev i hvert fald SUR, da jeg tog tuschen fra ham :)):



Ideen til Rudolf kommer fra min veninde Lene, som har et indlæg om datterens julepynt fra dagplejeren :)


Vi har også lavet lyslygter af glas fra babymad. Jeg nåede heldigvis at gemme nogle af de glas vi købte til Mathias, men jeg har også været heldig at score en portion glas fra min niece, så dagens produktion blev 4x 2 glas :)

Det er super nemt, og alt man behøver er lim, sukker, tomme glas og glimmer/pailetter/lignende



4 forskellige farver glimmer: lilla, rød, grøn og guld

Her har de grønne fået bånd på, og så skal de bare pakkes ind i morgen (eller det er jo faktisk i dag, for klokken er over 24 - så må hellere smutte i seng :))

Her til aften har jeg også fået klippet noget stof og filt til forskellige julegaver, og så skal jeg altså nå endnu længere med mit juletræstæppe, så også en stor del af søndagen står i krea'ens tegn :)

Men nu siger jeg god nat og god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...