onsdag den 12. december 2012

Lappe-projekt #1

Jeg kæmper stadig med mit juletræstæppe, så de fleste aftener sidder jeg bare og syr og syr og syr. Håber virkelig jeg kan nå at blive færdig, inden pakkerne skal under træet :)

Efter kanp 2 timers syning på juletræstæppet, gik jeg ind i stuen og så tv. Og så kunne jeg lige så godt udnytte det store tomme stuegulv, så jeg kom lidt videre med nogle af de hjemmelavede julegaver. Først fik jeg klippet i mit smølfestof:


Og så fik jeg styr på den ene halvdel af mine 112 lapper:


Ihh, hvor jeg glæder mig til at sidde ved symaskinen og sy julegaver :)

2 kommentarer:

  1. glæder mig til at se tæppet, er sikker på det nok skal blive super flot:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...