fredag den 7. december 2012

Lidt julekager

I onsdags havde jeg en tiltrængt fridag, hvor jeg hyggede hjemme med drengene. Vi skulle have været i Tivoli med min veninde, men da Oliver stadig ikke var helt frisk, så min veninde kom hjem til os og hyggede :) Hun havde ryddet op derhjemme, så hun havde en stor kasse med fyldt med karton, farveblyanter, krea-gejl og lidt stof med til mig - SKØNT :)

I løbet af onsdagen fik Oliver og jeg bagt honninghjerter og -mænd:


Jeg fik også bagt julemuffins, som jeg toppede med resten af en færdigkøbt icing. Kagerne var til mine kollegaer, som sædvanlig blev glade for overraskelsen. Desværre drillede sprøjteposen, så topingen kom ikke rigtig til at ligne juletræer, men med glimmer og sukkerkugler blev kagerne fine alligevel :)


Jeg nåede også lige endnu en portion hindbærkonfekt, som blev pyntet med rød glimmer:


Vi havde en rest risengrød i fryseren, så vi lavede klatkager til at hygge med og begge unger syntes det var skønt :) Og Oliver skulle selvfølgelig sidde hos min veninde, så der blev fjollet en del. Alt i alt en total skøn fridag :D


2 kommentarer:

  1. Det er lang tid siden, jeg har læst din blog, da november måned har været super hektisk. Men nu skal der hyggelæses! Jeg har også startet min egen blog: http://sejedrengedk.blogspot.dk/ :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg melder mig straks som fast læser. Synes det er sejt og modigt at starte din egen virksomhed :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...