torsdag den 27. december 2012

Tidligt eller sent?

Jeg ved ikke rigtigt om jeg er sent på den, eller tidligt på den! Men efter jul får jeg altid lyst til (og brug for) mere ro og orden, og derfor er jeg gået i gang med lidt oprydning. Et par af drengenes tøjskuffer er blevet ordnet, og jeg har også været i gang med et af mine krea-skabe. Og den nemmeste måde at rydde op på, er at gøre halve ting færdige, og det blev så lige til 10 julekort - lidt sent, eller lidt tidligt, alt efter hvordan man lige ser på det ;)

4 kommentarer:

  1. Fine kort! Ja jeg får også altid lyst til oprydning og gøre orden på ting efter julen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) og god oprydning hos dig :)

      Slet
  2. Svar
    1. Ha ha, tro det eller ej, men har masser af oprydning herhjemme i skuffer og skabe :) har lige fyldt en pose med tøj, som jeg ikke bruger ( og så er der jo plads til noget nyt ;))

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...