lørdag den 1. december 2012

Til julebal som drillenisse

I dag har jeg været til juletræsfest på mit arbejde sammen med børnene. Min mand skulle have været med, men så fik han en aftenvagt på arbejdet, og i går aftes kom han så hjem med vagtlægens dom - kold lungebetændelse! Pga. aftenvagten havde jeg for længst spurgt min mor om hun ville med, og det ville hun selvfølgelig gerne :)

Vi fik æbleskiver og hyggede ved de mange borde, og vi sad sammen med andre fra Finansafdelingen. Da vi havde fået vores pakker (bestående af en masse sponsorgaver fra diverse tv-kanaler), smuttede jeg kort op på 4. sal, hvor vores kontor er. En af mine kollegaer bryder sig så lidt om julen, at han hvert år rejser til Thailand og nyder solen alene. Han HADER sne og gider slet ikke julepynt og -gaver. I går til morgenmaden kom vi på en eller anden måde hen til, at jeg da lige kunne pynte hans bord i dag, og da en sagde "Du tør ikke!", så var jeg helt sikker på, at det SKULLE jeg bare gøre! Desværre havde jeg ikke så meget tid i går aftes, var jo en smule bagud med diverse juleting, men et par juleting fik jeg da gjort klar til min kollegas skrivebord. Så når han møder tidligt mandag morgen ser her sådan ud:

To appelsiner med nelliker, 4 flettede stjerner (de grønne cirkler) samt et glimmer-juletræ foldet af piberensere :o) Er faktisk ret godt tilfreds med juletræet herunder. Det var lidt impulsivt og jeg snoede 'bare' de fem piberensere sammen i toppen og lavede lidt juletræsformer og satte det så fast til en ring lavet af én piberenser. Og så en foldet guldstjerne også af piberenser. Gad godt se hans ansigt, når han se hans bord :o)


Her til aften fik jeg lige ordnet de sidste sting på min 2. julemand, så nu ser mit juletræstæppe således ud:


I morgen står den på juletræsfældning med min brors familie og vores forældre, og efter en håndboldkamp skal vi til æbleskiver hos min mormor og morfar. Forhåbentlig kan jeg komme i gang med min 3. julemand, for nu er tiden ved at være MEGET presset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...