torsdag den 17. januar 2013

Fridag #2

Efter min frokost lavede jeg wienerbrødet færdigt. Jeg lavede tre forskellige slags: cremeboller og spandauere med hhv. creme og syltetøj:


Disse 12 er blevet frosset ned ubagt, og så prøver jeg at tage dem op og bage lørdag morgen, når mine forældre kommer til morgenmad. Håber det fungerer :)

Jeg har vist ikke lavet hullet i syltetøjsspandauerne ordentligt, de ser i hvert tilfælde ret mærkelige ud og det meste af syltetøjet er på bagepladen :S


Jeg har også fået ryddet lidt op i dag, først og fremmest i MIT køkkenskab. Dvs. der hvor alle min kageredskaber og fondant er, og det trængte! Jeg fandt også lige min eneste men 'store' adventsgave fra manden sidste år:


Sidst på eftermiddagen fik jeg lavet lidt fondantpynt til den kage, jeg skal have med på lørdag til vores lille håndboldfest. Det er håndboldklubbens logo, og jeg synes faktisk det blev ret godt :)


4 kommentarer:

  1. hvor ser dit wienerbrød lækkert ud :)
    Og rigtig fint logo du har lavet - glæder mig til at se den færdige kage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smager også alt for godt :) Jeg er også spændt på hvordan kagen kommer til at se ud, jeg kan ikke helt beslutte mig for det..

      Slet
  2. UHHH HVOR HAR DU DA FÅET PRODUCERET, SOM DEN HELT STORE PIA-BAGERMESTER:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også godt tilfreds, selvom jeg ikke nåede videre på fastelavnskostumerne :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...