onsdag den 23. januar 2013

Give Away - Strygestof

Her til aften har jeg endelig fået pimpet Olivers tæppe med hans navn i strygestof, og i den forbindelse har jeg fået Bethina fra Papir & Tapet til at sponsorere 5 stk. valgfri strygestof til en heldig læser :)

Bethina har også en masse andet lækkert i sin shop. Jeg har f.eks. brugt papir fra hende til at lave Mathias' taburet, og min svigerinde har købt wallsticker folie, som vi snart skal klippe bogstaver ud af, så der kan stå MATHILDE på min skønne nieces nye værelse.


Her kan du se lidt flere af mine strygestof-kreationer:


Og nu til reglerne:

1 lod - fast læser og kommentar
2 lodder - fast læser, kommentar og tilmelding til Bethinas nyhedsbrev
3 lodder - fast læser, kommentar, tilmelding til Bethinas nyhedsbrev samt indlæg/link om min Give Away på din blog

Jeg trækker en vinder d. 10. februar 2013, da det er min fødselsdag :o)

Held & lykke 

16 kommentarer:

  1. Sikke et fint tæppe! Virkelig fine farver. Og spændende idé med strygestof.
    Jeg vil meget gerne deltage i din give-away med to lodder - så jeg kan se hvad det er for noget, det strygestof ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du mangler vist at melde dig som fast læser :)

      Slet
  2. Uhhh hvor er det bare blevet vild flot Pia.

    Jeg deltager helt sikkert meed 1 lod:-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være på 1 lod
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  6. Snupper 3 lodder.
    Tjek også min give away på superPrinsessen.dk

    SvarSlet
  7. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne være med:-)
    1 lod til mig.

    SvarSlet
  9. Deltager med 2 lodder-- jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  10. Also I would like sign up for this super candy.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...