fredag den 18. januar 2013

Jeg ved ikke...

.. om det helt er mig..

Mine forældre har revet hele deres køkken ned, og i dag har de byggemøde med entreprenøren, som skal bygge deres nye køkken. Deres nye køkken betyder, at vi får deres opvaskemaskine, som er noget nyere end vores. Derudover skal min mor have nogle nye (og firkantede) bøtter til mel, gryn osv. Og derfor har jeg fået denne Erik Kold bøtte (3,3 l) med mel i. Jeg ved ikke helt om det rigtigt er mig med sådan noget retro, men både manden og jeg synes den er lidt hyggelig, fordi den minder os begge om vores barndom. Faktisk får jeg en til (bare med skruelåg) i samme størrelse, men min far skal lige have spist sine havregryn først :) I første omgang beholder jeg dem, fordi de bedre udnytter pladsen i vores skuffe, fordi den er højere og smallere end de krukker vi har fra IKEA. Men om det er mig, ved jeg altså ikke helt...


Er du vild med disse plastikbøtter?? Eller har du en eller anden lækker/kedelig/fancy form for opbevaring i dine skabe og skuffer?

God weekend :o)

4 kommentarer:

  1. Jeg er selv ikke så vild med retro, men jeg ved, at der er mange i blogland som er. Til gengæld, som du også skriver, så er den nu hyggelig at have stående, fordi den bringer mindre frem. Selv har jeg valgt at købe billige glaskrukker, som jeg har valgt at dekorere med glasmaling og servietdecoupage, så de matcher til det tilbehør, jeg ellers har i mit køkken. Tror vidst jeg har lavet et gammelt indlæg med dem i under etikketer krukker og vaser, så hvidt jeg husker:-)

    Rigtig god weekend Pia.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har været aktiv med at dekorere dine krukker, men nogle af dem kan jeg da genkende som dem vi også har fra IKEA :)

      Slet
  2. Jeg er helt skudt i den blomstrede retro form for opbevaring. Jeg har mere end 100 bøtter. Små, store, firkantede, høje og lave. Alle sammen med blomster :o)

    Er vokset op med den røde serie bøtter i køkkenskabene - mine forældre har dem stadig. Så jeg var slet ikke i tvivl, da jeg for et par år siden begyndte at samle sammen til mit eget køkken og fremtidige lejlighed. Masser af retro blomster :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ville også være den første jeg kontaktede, hvis jeg ville af med mine to store bøtter :) Tror dog at nogle af de små krydderi bøtter ville være ideelle som opbevaring af diverse små krea-dimser, så måske hvis jeg støder på nogle en dag... :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...