onsdag den 2. januar 2013

Lidt små krea'rier

Den har stået mest på afslapning og hygge de seneste par dage, men nogle små krea-projekter har set dagens lys :)

En ny t-shirt til Oliver med hans hænder i strygestof - hænderne er blå og lyseblå, men det kunne mobilen ikke lige opfange i eftermiddagslyset.



Nytårsaften blev selvfølgelig fejret med kransekage, som naboens far har bagt, og så pyntede naboen og jeg den sammen. Næste år kunne det være fedt med en lidt anderledes kransekagefigur, prøv selv at se ideer her.



Vi har pakket alt julepynten ned, og mine snefnug har fået hver deres lille papiræske (dem der man bare folder af et stykke kvadratisk stykke papir og klipper lidt og så har man en æske :))



Jeg er ved at være klar til lidt mere kreativitet, men jeg kan også mærke, at jeg skal lære at slappe lidt mere af. Og samtidig er hverdagen igen i gang hos os, så der er ikke meget tid til det kreative i hverdagene, som hurtigt bliver fyldt med madlavning og praktisk huslige ting, når man endelig er kommet hjem fra arbejdet.. Men mon ikke Oliver og jeg finder på noget, mens Mathias sover til middag på lørdag? Det tror jeg nok vi gør :o)

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...