lørdag den 12. januar 2013

Mangler nåle

Jeg har gjort så mange forskellige ting klar til symaskinen, at jeg er løbet tør for nåle! Jeg har derfor sat mig ved symaskinen her til aften. Først syede jeg det første på Mathias' fastelavnskostume, men da jeg lige kort afprøvede vesten på Mathias, var det tydeligt, at vesten er for lille :( jeg må derfor i gang med at lave et bredere mønster!

Så fik jeg også lige syet de første 4 rækker af lapper til Mathias' tæppe, og nu har jeg sat nåle i endnu to rækker lapper.

Både i går og i dag har jeg været lidt ude og shoppe, så efter besøg i flere forskellige butikker har jeg nu styr på det tøj, som ungerne skal bruge som en del af deres kostume. Og så fik jeg da lige købt en heksenæse til mig, for jeg har en sort/lilla heksehat i skabet, så jeg skal da være lækker sort/lilla heks :)

Oliver og jeg har leget lidt med perler, så jeg har fået lavet flere flag (som skal på juletræet) og så er jeg i gang med en ny portion snefnug, for svigermor ønsker sig et par rækker til sin havedør :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...