søndag den 27. januar 2013

Nye kort

I dag har vi rigtig hygget herhjemme, så mens Oliver tegnede og legede med perler, fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet nogle kort. Julekortene manglede bare den sidste finish, mens de andre var en ny ide jeg fik forleden, da Oliver og jeg igen legede med perler. Jeg er godt tilfreds med resultatet, så der er lavet flere forskellige perle-blomster i løbet af i dag.




Oliver ELSKER puslespil, så da jeg faldt over denne kageudstikker i går (og til kun 10 kr.) måtte jeg have den med hjem. Når Oliver har fødselsdag til marts, tror jeg, vi skal lave nogle småkager og så også pynte lagkagen med puslespilsbrikker :)


2 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en hjemme-hygge-dag, sådan har søndagen også været for mit vedkommende:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...