fredag den 25. januar 2013

Perler og lidt oprydning

Jeg har en skuffe med lidt forskellige små gaver til hovedsaglig mindre børn, og da jeg pt ikke har nogen at give gaverne til, har jeg lagt dem på min 'Til salg' side. Hvis du ser noget på min blog, som du er interesseret i, er du altid velkommen til at høre om jeg kan lave en ekstra til dig :)

Jeg har her til aften hygget med Oliver og Mathias, og da yngstemanden sov, legede vi lidt med perler. Flagene skal bruges som flagranker på juletræet, og jeg har nu lavet 60 flag, så tror jeg mangler 20-40 stykker endnu, men jeg mangler snart røde perler. Jeg har også lavet nogle små blomster, som jeg har planer om at bruge på nogle lykønskningskort.


Men nu er det tid til VM-semifinalen i tv, så fortsat god fredag aften :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...