torsdag den 31. januar 2013

Stresset, presset og træt

Jeg er ved at være lidt presset og stresset over fastelavnskostumerne, for der er jo kun en uge til det skal fejres i institutionen! Olivers smølf er færdig, men Mathias' kostume er kun delvist færdigt og mandens er slet ikke påbegyndt! Men lige nu ser det alligevel ikke ud til Mathias kommer til at kunne bruge det, for han har siden tirsdag været indlagt med dobbelt lungebetændelse, RS-virus og problemer med vejrtrækningen. I dag er det dog gået fremad, så han ikke længere skal ligge med iltslange. Den lille krudtugle var også ved at være godt sur over kun at kunne bevæge sig 3-4 m væk fra sengen :o)

Jeg skal ind og afløse manden på hospitalet i morgen tidlig, og så må vi se hvad lægen siger. Håber snart han kan komme hjem, for det er trods alt en del nemmere at være hjemme, så vi ikke hele tiden skal sørge for pasning/hentning/overnatning til Oliver! Min familie har heldigvis været skønne og hjælpe en masse, så Oliver hyggede sig hos min bror og svigerinde i mandags (hvor vi blev sendt hjem fra børnemodtagelsen med beskeden "det er bare forkølelse og snot"!), og det er også min svigerinde som henter ham i børnehaven i morgen. Og mine bedsteforældre sagde straks ja til at han sov der fra tirsdag til onsdag, og hyggede hos dem hele onsdagen. Skønt med så dejlig og hjælpsom familie i nærheden <3

Eftersom jeg kun var kort på hospitalet omkring middag, og jeg ikke kunne arbejde hjemmefra (fejl på netværket i hele Nordsjælland) har jeg nået lidt videre på et par af mine ufærdige projekter:


Mathias' fastelavnskostume


Mathias' tæppe af lapper ala Olivers tæppe


Det er åbenbart 'snart' konfirmationstid, så har allerede fået tre forespørgsler om sangskjulere. Og jeg er i dag gået lidt i gang med den første :) Jeg må jo udnytte tiden lidt, når jeg ikke ved, hvor meget af weekenden der skal tilbringes på Herlev Hospital...

4 kommentarer:

  1. Åhhh kære Pia, det gør mig virkelig ondt at høre at Mathias er syg, håber virkelig at han snart får det bedre. Der er ik noget værre end når ens børn er på sygehuset.

    Tænker på dig og sender dig et varmt kram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Vi kom heldigvis hjem i dag, så vi rigtig kan hygge herhjemme i weekenden :o)

      Slet
  2. Øv altså sikke noget med lillemand - håber han snart er på benene igen..
    Kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, han er heldigvis hjemme igen :o)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...