tirsdag den 29. januar 2013

Sygdom

Når vi bliver ramt af sygdom, så går sygdommen altid all in! Så lægen sendte os fluks på børneafdelingen med Mathias. Efter en masse ventetid (især fordi det er nærmest umuligt at få en urinprøve fra så lille en størrelse...) og en maske med astmamedicin, fik Mathias det lidt bedre og vi kunne hygge os lidt derhjemme kl. 21.



I dag er feberen igen meget høj, og vejrtrækningen er igen meget besværet, så nu er manden og Mathias på Herlev og venter på svar fra røngten og der er bestilt nye blodprøver kl. 17. Jeg skal snart hjemad og hente Oliver, og så må jeg se om jeg skal afløse manden, så han kan komme på arbejde kl. 23.30. Og så skal der jo lige sørges for pasning/overnatning til Oliver... Hmmmm....

I morges fik jeg lige kreeret en hurtig halskæde, fordi min nye grå strikkjole var for kedelig. Lidt sort smalt satinbånd, nogle blå plastikperler fra Søstrene Grene og en hjemmelavet sølvkugle i fimoler - og vupti :)




5 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med ham.. vi har lige haft næsten samme omgang.. :o(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, han er stadig indlagt, men det går fremad nu :)

      Slet
  2. Hej Pia:)
    Øv rigtig god bedring med lille manden og håber det snart vender for jer.
    Kram Vicki

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vicki... Det går fremad nu, men ved endnu ikke hvor han kan komme hjem igen..
      Knus

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...