fredag den 11. januar 2013

Travlhed og krea-stilhed

Der er stadig ret travlt på arbejdet, så i går var jeg først hjemme til aftensmaden. Samtidig skriver min mand opgave i forbindelse med sin praktik, så han har lagt beslag på mit (okay vores) kontor/hobbyrum! Derfor er der lidt stille med det kreative... Dog fik jeg i går gjort lidt vliesline og mønstre klar til Mathias' og mandens fastelavnskostumer, jeg glæder mig helt vildt til at komme rigtigt i gang med syningen :)

Udover fastelavnskostumer, har jeg i det nye år også fået styr på de 56 lapper til Mathias' tæppe, dog er jeg ikke kommet i gang med at sy endnu (men måske i weekenden?)


Ellers går det meste af tiden derhjemme med at hygge med børnene; her Mathias som nu har lært at kravle op på taburetten i køkkenet (hvilket giver en smule nervøsitet, for nu kan han pludselig nå alt det farlige i køkkenet...)


Vi øver hver dag med at gå, og han bliver bedre dag for dag, så vi venter spændt på han selv bare slipper og går :) Han er dog også god til at sidde stille og fordybe sig, især med min gamle mobiltelefon


God weekend :)

2 kommentarer:

  1. Også rigtig god weekend til dig Pia, og hvor ser det fint ud med tæppet, er sikker på det nok skal blive godt:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...