fredag den 1. februar 2013

A som appelsin

Jeg har egentlig ikke tilmeldt mig A-Å bloglegen, men fik lige lyst til at lege lidt med. Måske bliver det bare ved A'et, eller måske kommer jeg med på flere bogstaver :)

Vi er kommet hjem fra hospitalet med Mathias her til eftermiddag, og det skal fejres! :) I bilen hjem tænkte jeg på bloglegen, så jeg besluttede mig for appelsinmuffins med chokoladestykker i. Opskriften er fra Cupcake Heaven.



I går aftes klippedes jeg i nogle lidt anderledes teposer end normalt, jeg har længe ville klippe i disse teposer fra Fredsted, men bare ikke fået taget mig sammen.


Teposerne blev foldet efter en helt almindelig foldning, så de ender som rosetterne fra forleden.
Jeg foldede teposerne på hospitalet, og var godt i gang, da lægen kom ind på stuen. Hun var ret interesseret, så vi fik lige en krea-snak, inden hun sendte os hjem :)



4 kommentarer:

  1. lækre kager.... bliver det boller imorgen? hvor hyggeligt med en krea interesseret læge:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de var lækre.. tja, boller var en god ide.. Har lidt en anden plan, men nu må jeg se, hvad tiden bringer :)

      Slet
  2. Fedt at du er med Pia - og de kager ser mums ud.
    Synes det er herligt med en kreasnak inden udskrivelsen! Hahaha....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) og ja, dejligt at kunne bringe lidt krea-viden videre :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...