søndag den 3. februar 2013

C som chokolade

eller som i chickfight!

I går da Oliver og jeg alligevel var i køkkenet, bagte vi en omgang chocolate mud cake bunde til den ene lagkage til på søndag.


I dag er også dagen for håndboldkampen mod min svigerinde. Vores hold var rimelig lige, men med et par mærkelige kendelser fra dommeren og lidt mundhuggeri fra et par spillere og publikum, ender kampen næsten i chickfight. Vinderen? Mit hold selvfølgelig :)


Jeg har været en tur i Netto, da de har denne store bøtte perler på tilbud. Oliver blev glad, men er stadig feberramt, så perlerne må vente til en anden dag. Mathias synes også om bøtten, men jeg er nu lidt bange for at bøtten flækker, og vi så har MANGE perler over alt herhjemme, så jeg tog hurtigt bøtten fra ham :)



4 kommentarer:

  1. Lækker chokolade kage ... hyggeligt at læse alle de forskellige indlæg :-)

    SvarSlet
  2. Mums, C for chokolade er et godt valg! : )

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...