mandag den 4. februar 2013

D som delfin



Jeg har fået et par forespørgsler på sangskjulere til de kommende konfirmationer, og jeg er gået i gang med den første. Skotøjsæsken er malet i forskellige blå nuancer, og der er kommet et par svømmende delfiner på sammen med lidt andet havplanter og -dyr.



På toppen af æsken skal der (forhåbentlig) være en 3D delfin, som jeg tænker at lave i trylledej.

Min dejlige håndboldveninde Anna kom lige forbi med en stor pose is, som hendes kæreste havde fået med hjem fra arbejde. Deres fryser kan ikke rumme mere, så derfor synes hun vi skulle have en portion. Nu er spørgsmålet bare: hvilken én skal jeg vælge, når manden og jeg nu skal hygge os med at se Dicte? :)


2 kommentarer:

  1. Sikke en fin sangskjuler. Du må lige flashe 3D delfinen når den er lavet! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Dem der har bestilt den, er også godt tilfreds! Jeg skal nok vise frem, når jeg får lavet den.. Blir tidligst i næste uge, da fastelavnskostumer og kagebagning står øverst på to do listen :D

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...