tirsdag den 5. februar 2013

E som edderkop

og som i emballage...



På søndag har min bror og jeg fødselsdag, så hvad er mere nærliggende end at invitere hele familien (vi blir i alt 17 personer) til fastelavns-fødselsdag - dvs. jeg er i gang med mandens kostume. Jeg er lidt bagud, men håber at nå det samtidig med det sidste på Mathias' kostume og kagerne :S

Jeg har valgt min mand skal være edderkop, så han skal have sort tøj på og så får han en slags vest med arme på ryggen, og så håber jeg det fungerer :) Jeg har syet de to af armene, og har nu fundet det sorte stof frem, så jeg kan få klippet resten. Det bliver dog en anden dag, da jeg skal af sted til møde i vores bebyggelses bestyrelse.

Mine svigerforældre bor på Bornholm, så de har sendt mine fødselsdagsgaver. Den ene er sendt direkte fra Georg Jensen, og prøv lige at se en åndssvag mængde emballage!!


I går på vej hjem fra arbejde, var jeg lige forbi Stof2000 for at hente min ordre. Desværre var der noget forkert stof i, så jeg har bestilt det om i dag. Jeg har købt disse tre julestoffer til en af mine utallige ideer, og måske er det i god tid, måske ikke (for jeg er jo lidt langsom - bare tjek mit juletræstæppe :)) Og så er julestoffet på tilbud lige nu :)


God aften derude :o)

6 kommentarer:

  1. Sikke en kæmpe kasse til så lille en pakke - altså ikke at der er noget galt med pakkens størrelse, for alle gaver er jo velkomne :) (behøver jeg nævne at jeg også snart har fødselsdag og jeg ELSKER gaver..)

    Det er en super idé at købe julestof nu, ligesom det også kan betale sig at købe næste års flyverdragt og vinterstøvler til børnene.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis.. Jeg har også svært ved at holde mig fra gaverne :)

      Jeg har også overvejet at købe flyverdragt til den store til næste vinter, men sygdom og alt muligt andet har taget tiden...

      Slet
  2. Er spændt på at sE mandEn som EddErkop! :o) GEnial idÉ!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok vise frem, når den er færdig :)

      Slet
  3. Gode E ord:-) Håber vi får lov at se din mand som edderkop:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok prøve at overtale ham, når jeg er færdig med syningen :o)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...