onsdag den 6. februar 2013

F som færdig

Jeg er nemlig fuldstændig segnefærdig! Efter en uge med syge børn er jeg bagud på arbejdet og bagud med det huslige og såmænd også bagud med det kreative i form af fastelavnskostumer og fødselsdagslagkager!

Her til aften er jeg dog kommet et lille skridt nærmere, for Mathias' kostume mangler bare et par knapper (og måske lidt rettelse på hans følehorn) - så det kostume kan vist godt betegnes som FÆRDIGT :)


I går var jeg en fantastisk veninde, for igen bagte jeg lige cupcakes til min håndboldveninde Maiken, som igen var blevet kampens spiller. Det er hindbærcupcakes med hvid chokolade og vanillefrosting. (Opskrift fra Cupcake Heaven). Jeg synes frostingen var meget sød, og det på trods af jeg har en MEGET sød tand. Jeg har brugt 1M tyllen og drysset med lidt sukkerhjerter.


7 kommentarer:

  1. Så flot Pia, dine børn må være noget så glade for at have sådan en kreativ mor:)

    SvarSlet
  2. Håber du når at samle op på alt det bagude - inden weekenden! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg sørme også :o)

      Slet
  3. Hold nu op hvor er han nuttet lille Mathias :) og rigtig fint kostume du har fået lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg så ret enig i :D og tak..

      Slet
  4. Åh se nu der, hvor er han sød :0)

    - og lækre kager..uhm! Bliver helt lækkersulten og der er intet guf i køkkenskabene æv ;0)
    God aften
    Kram herfra

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...