torsdag den 7. februar 2013

G som gæster

og som i gaver og Give away :o)

Først og fremmest husk min Give Away, som slutter på søndag :)

Mine forældre kom hjem fra ferie i går, og de har nu ikke set ungerne i 14 dage og de har intet køkken endnu, så de kom over og spiste hos os i dag (og faktisk kom de selv med madvarerne i går og lavede også maden i dag!) Heldigt jeg havde lidt hindbærcupcakes tilbage, så jeg kunne give lidt forkælelse retur :)

Det gjorde også, at jeg ikke behøvede at skynde mig hjem fra jobbet, men havde tid til at hoppe af toget og få købt fødselsdagsgaven til min tvillingebror. Det var lidt svært at finde en gave, for han har en del dyre ønsker og en del værktøj (som jeg nægter at sætte mig ind i hvad er, og derfor har meget svært ved at købe!) Men det lykkedes at finde en god gave :)

Jeg har her til aften fået bagt gyldne lagkagebunde med mandler og appelsinsaft, og i morgen skal jeg så i gang med de 2 mousse'r.


Jeg fik også klippet lidt fleece til, det skal bruges til nogle gaver, som jeg har planer om snart at få syet (skal bare lige være færdig med mandens kostume og alt fødselsdagsbagningen :))


Jeg er også blevet HELT færdig med Mathias' kostume, som jeg regner med at vise frem i morgen :)

1 kommentar:

  1. Hold da op - sikke en masse aktivitet og gøren godt for hinanden. Hvor er det dejligt at læse om : )

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...