mandag den 11. februar 2013

K som kærlighed

Manden er på job og ungerne sover, så jeg har lavet en kande af min nye kærlighedste. Jeg har i høj grad brug for lidt kærlighed, da jeg er lidt ked af det!

Vi har en frivillig fødselsdagsordning på mit arbejde, og vi bliver trukket et mindre beløb hver måned via lønnen. Aftalen er, at man skal give kage for at kunne få gaven. Jeg havde selvfølgelig kage med i dag, men ... Øv, hvor var det bare ubehageligt at være blevet glemt og der ingen gave var :(


Men også K som kærlighed, kælketur og kanelsukker! Vi gik en lille tur, inden vi gik hjem og spiste risengrød med smør og kanelsukker. Og nu hygger jeg med lidt kreative projekter foran tv'et.


God aften :o)



2 kommentarer:

  1. Åhhh det kan dine medarbejdere da ikke være bekendt, det er squ aldrig rart og blive glemt, især ik på ens fødselsdag. Håber de kommer med en forsinket gave til dig, også nu når du har været så sød endnu engang at bage kage.

    Men håber du trods alt havde en dejlig dag i går sammen med din familie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det var ret ubehageligt :(
      Men dagen i søndags var god, og er sikker på at veninderne på lørdag nok skal hygge om mig :)
      Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...