torsdag den 14. februar 2013

N som nybagte nødder

Lige nu nyder jeg duften af nybagte cookies med nødder og chokolade :) Jeg har bagt dem mange gange og de smager SKØNT :) Jeg får 5 veninder til frokost, kage og kreahygge på lørdag, så er i gang med den første af 2-3 kager :)


Jeg har igen i dag været i Stof2000, for endelig at hente det grønne julestof, som jeg har bestilt to gange via deres webshop. Begge gange har der været lagt noget forkert stof i min bestilling, men nu lykkedes det :) og så kom jeg lige til at købe en 0,5 m af denne skønne og smukke voille :o)









6 kommentarer:

  1. Mums det ser endnu engang lækkert ud, håber du får en dejlig dag på lørdag, og forresten tusind tak for din dejlige besked, det varmede meget Pia <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og velbekomme. Håber din dag var skøn :)

      Slet
  2. Lyder tilsat der er lagt op til en fantastisk dag på lørdag :-) Super lækkert voille :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver skønt med dejligt selskab, kager og kreativitet :o)

      Slet
  3. Ummmm. Men hvor er billedet af ALLE de cookies, jeg skal spise :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha.. de var i ovnen, men jeg har prøvesmagt dem :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...