lørdag den 16. februar 2013

P som piger

Og P som pude :) I går aftes blev jeg færdig med denne pigede barnevognspude - modtageren er glad og tilfreds og glæder sig til at hente den :D


I dag har jeg haft 5 af mine kreative veninder på besøg, og de blev forkælet med frokost og kager.
Jeg bagte cookies i torsdags, og har i dag lavet studenterbrød og valentinshjerter.


Da jeg jo lige har haft fødselsdag, blev jeg begavet med et væld af pakker. Se selv herunder!
2 lagkagebokse, 2x te, farvet chokolade, skåle, tyl, glimmer og krymmel og en hæklebog med hæklepinde.


Og en lille blomst med te og chokolade af min svigerinde, selvom jeg også fik en dejlig gave af hende og min bror i søndag :)


Jeg fik desværre ikke nået så meget af det kreative, bl.a. fordi jeg lavede kage og hjalp min svigerinde med at lave en sækkestol/marokkopude til min niece. Dog har jeg fået tegnet og klippet et pigemønster, og stoffet er klippet, og jeg glæder mig til endelig at sy noget pigetøj. Jeg glæder mig til at sy noget nyt og skal selvfølgelig nok vise frem :)

Her til aften har jeg langt om længe syet det sidst på Mathias' tæppe, nu mangler jeg bare at skrive MATHIAS med strygestof, men jeg venter lige på en ny sending, da jeg kun har mindre stykker tilbage.



God aften :)










2 kommentarer:

  1. Sikke da en fantastisk barnevognspude - sådan en kunne jeg godt have brugt til min søn! Og sikke da en fin gaveregn du var udsat for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det var nogle dejlige gaver :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...