mandag den 18. februar 2013

R som rapportering og regnskab

Jeg er jo økonom og arbejder i en finansafdeling. Regnskabet for januar er færdigt, og et nyt år kræver jo altid lidt nyt! Så ikke nok med at vi har overtaget et andet selskab og skal have deres tal ind i vores, så har vi igangsat nogle nye processer med regnskabsopfølgningen. Det har alt sammen givet en masse ekstra arbejde, som jeg er lidt bagud med efter jeg var væk tre dage, da Mathias var indlagt. Samtidig er en sekretær stoppet og jeg har så overtaget hendes økonomiske opgaver, så der er rigtig meget at se til for tiden. Det er spændende, men jeg er også ved at være udkørt! Må håbe jeg kan komme lidt i bund med arbejdet i aften, så der er tid til lidt kreativitet i morgen aften :)

Og så lige en rød rose fra haven fra i sommers for at pynte på så kedeligt et indlæg :D

2 kommentarer:

  1. Årsregnskabet er en hård tid... for man skal jo også nå det normale ved siden af og lige om lidt så skal januar også være færdig eller?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en hård tid.. Men det er tallene for januar vi ser på i øjeblikket :) Men oveni er der alt det normale.. puha...

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...