tirsdag den 19. februar 2013

S som syning

I går aftes stod den på arbejde, så jeg håber meget at der er mulighed for syning i aften. Manden skal en tur til KBH, så når ungerne er lagt, er aftenen min alene :) Dog er Oliver blevet syg, så det kan jo være både godt og skidt for mine syplaner - ellers kan vi nok lege lidt med perler i stedet for :D

Mine syplaner drejer sig om den tunika/kjole, som jeg klippede til i lørdags. Og så har jeg gennem januar og februar klippet lapper, og i går fik jeg lagt dem op til et tæppe, så det vil jeg også gerne i gang med at sy.


Jeg har været i Rema1000, hvor jeg fandt dette skønne dekorationspapir og også 2 m stof med de fineste stjerner :)


Til S'et i dag ville det jo også have været godt lige at kunne fremvise en eller flere af de 4-5 sangskjulere jeg er i gang med, men jeg er vist lidt bagud.. Forhåbentlig kan jeg snart vise noget fremdrift på det punkt :)

1 kommentar:

  1. Åhhh fedt papir, det kunne være man skulle en tur i Rema 1000 :-)

    Håber du får tid lidt ved symaskinen i aften, selv skal jeg igang med at folde tebreve til en kommende pung :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...