onsdag den 20. februar 2013

T som tid

Jeg synes konstant jeg mangler tid! Jeg har så mange ideer, som jeg ikke kan føre ud i livet, fordi jeg mangler tid. ØV! Håber på at kunne holde et par fridage i de næste par uger :)

I går fik jeg syet videre på et par af mine projekter. På tæppet har jeg syet de tre yderste højre rækker sammen og der er sat nåle i yderligere to rækker. Herunder ligger lapperne dog stadig bare løst :)


Jeg fik også syet lidt videre på en tunika til min skønne lille niece :) Jeg glæder mig så meget til at sy den færdig og få den prøvet på den dejlige pige - jeg er jo ikke så vant til pigetøj, så det er en spændende udfordring!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...