fredag den 22. februar 2013

V som vintersuppe

Det er jo stadig rigtig koldt i vejret, og derfor stod den på vintersuppe herhjemme her til aften. Det er en lidt ændret version af Bitz's version fra Go'kuren på TV2.

Oliver elsker at hjælpe mig i køkkenet, så han rørte i gryden.


Jeg trænger til forandring herhjemme, og har masser af ideer (men ingen penge). Jeg har dog fået sparet sammen til en længe ønsket lampe til over spisebordet, så nu overvejer vi at male de to vægge. Vi overvejer en hvid og en lilla væg (vi har også lilla i stuen). Og på den hvide væg vil jeg lave en billedvæg ala Kirkesjov. Jeg har i dag købt en pakke i Fakta med ti sorte rammer i forskellige størrelse, og så har jeg et ark sort wallstickerfolie, som jeg også har fået en ide til :) Ihh det blir hyggeligt at få lavet lidt om herhjemme :)

4 kommentarer:

  1. Her i huset er vi også vilde med vintersupper :-) Dejligt med en god hjælper :-) Glæder mig til at se din væg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vi også, og børnene får bare fyldet.. Og ja, det er dejligt han gider hjælpe mig.. Jeg glæder mig til at komme i gang med væggen..

      Slet
  2. Spændende projekt med maling og rammer : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er et overskueligt projekt, både med tid og penge :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...