lørdag den 23. februar 2013

X som x-rated

Jeg troede egentlig jeg i dag skulle skrive W som Weekend, men det er sprunget over, så i dag er det X som x-rated. De to 'boller' forrest er nemlig ikke boller, men et par bryster, som forhåbentlig kan give røde kinder til en ung konfirmand. Jeg håber på at lave videre på dem i morgen, men nu skal de lige have 3-4 timer i ovnen. De skal blive lidt som mit første par bryster.


Olivers inspiration til trylledejen var, at lave det samme som mig, så det blev en masse uformelige boller. Dog har jeg inden de kom i ovnen, omformet halvdelen af hans boller til endnu et sæt bryster :)


Oliver og jeg har også taget lidt forskud på forår og påske, så vi har klippet kyllinger og sået karse i to bunde fra mælkkartoner.


Jeg har været ude og spise frokost med en veninde i dag, og det betød lige endnu et besøg i Panduro. Sidste søndag savlede jeg over dette blå/turkise stof med små stjerner (farven er rigtig dårlig på billedet), og i dag blev jeg nødt til at købe 1,5 m til to projekter, som skal bruges til sommer :)

I morgen har vi heller ingen aftaler, så mon ikke den står på mere kreativ hygge?
God lørdag aften :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...