onsdag den 6. marts 2013

Fremtidsdrømme

Som mange andre krea-bloggere har jeg også drømmen om at drive det kreative et skridt videre. Og da jeg i de sidste par uger har fået lidt bestillinger fra veninder og bekendte, har jeg nu besluttet at oprette en salgsgruppe på Facebook. Så vil alle kunne se, hvad jeg laver af ting og sager. De sidste par dage har jeg syet både bestillinger og lidt ekstra til at kunne sælge :) Jeg er naturligvis spændt på og lidt nervøs for om der overhoved er nogen interesserede i mine ting, men hvad er det værste, som kan ske? INTET, for jeg har jo nydt tiden ved symaskinen, og tingene kan jo bare bruges som gaver.

I går blev disse ting færdige, og i aften er håndboldtræningen (igen igen igen) aflyst, så jeg håber at få syet de sidste par ting færdige, så jeg kan oprette min Facebook gruppe :o)


Jeg er inspireret af både Designkartellet og Smuksak, og for nylig er der åbnet unika-krea-kunstner-butik i nærheden, så der er mange om budet; og jeg føler ikke helt jeg er dér endnu, men måske - en dag! :o)

Selv en rejse på 1.000 mil,
begynder med det første skridt...

8 kommentarer:

  1. God ide med oprettelse af Facebook, det har jeg jo også selv gjort, hvilket jeg har haft stor succes med. Allerede nu har jeg 230 likes, så det er en super måde at komme ud og vise lidt i af det man laver i den lille verden.

    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis :o) Er godt tilfreds indtil videre..

      Slet
  2. Super idé med en gruppe på facebook, det har jeg os selv :)
    og det fungere fint!
    Glæder mig til at du lige linker til din gruppe når den er klar og parat :-)

    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har linket, men det har du jo allerede set :o)

      Slet
  3. Fine sager!
    Pøj pøj med projektet!

    SvarSlet
  4. Åh jeg ved lige hvordan du har det - går selv og tumler med de samme tanker.. "skal jeg starte en lillehobbyvirksomhed ved siden af mit alm. arbejde".."kan jeg det".."mon der kommer nogen" osv. osv. Jeg har også lavet småting på bestilling og det er rigtig fedt.. Måske skulle man bare glemme janteloven lidt og så kaste sig ud i det ;0)
    for mit vedkommende handler det om blomster og brugskunst - og blomsterne kan jeg jo altid plante ud i haven ik.. smiler..

    Du er knaldgod synes jeg og jeg er ikke i tvivl om det nok skal gå for dig - pøj pøj
    kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har lige beskrevet mine tanker MEGEt præcist! :o)

      Ja, lad os glemme janteloven for en stund.
      Tak :o) Jeg er vild med dine blomster og opstillinger, så jeg hepper på dig.
      God weekend.
      Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...