søndag den 10. marts 2013

Græsenke-weekend

Manden har været i Jylland hele weekenden, men det er da blevet til lidt kreativt alligevel. I går smeltede vi nogle neon-HAMA-perler, og så lavede Oliver et armbånd af de 'nye' perler:


Vi fik også lavet müsli og muffins, som forsøg inden vi skal bruge det til Olivers fødselsdag om 14 dage. Det kommer der opskrifter og billeder af, når vi når til Olivers fødselsdag :D

I går aftes fik jeg strøget 3 ting af strygestof på dette babytæppe, og nu er det klar til aflevering. Er sikker på min veninde bliver glad og overrasket over det :)


Jeg fik også leget lidt med fimo og cernit, og det kom der disse små stjerne-ørestikkere ud af:


Jeg fik også klippet til forskellige projekter og bestillinger i stof, men har endnu ikke nået at sidde ved symaskinen. Manden er hjemme lige om lidt, så jeg håber jeg liiiige kan blive færdigt med et sy-projekt inden vi hygger med det sidste afsnit af Borgen (vi har en HD-boks fra YouSee, så den optager Borgen, og så kan vi jo se den, når det passer os - dvs. når jeg er færdig med at sy :))

God søndag aften :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...