fredag den 8. marts 2013

Heldig..

Jeg har været heldig! Jeg er nemlig læser nr 100 hos Anja aka KakTusser. Og det syntes hun skulle fejres, så forleden modtog jeg disse fine ting fra hende. TUSIND TAK ANJA!


Mine forældre skal til 50 års fødselsdag i morgen, og derfor har jeg lavet dette kort, hvor sommerfuglen er foldet af 3x 100kr sedler.



Jeg har masser af planer for weekenden, men jeg når nok ikke det hele, for er alene med drengene. Men når Mathias sover, skal vi nok lege med modellervoks(Oliver)/Fimo(mig), bage og lave andre ting, som Mathias er for lille til. Men mon ikke jeg også når lidt ved symaskinen og et par andre småting? Og søndag står den på loppemarked med min mor, mens min far leger med drengene :) 

Skøn weekend til jer derude :o)

2 kommentarer:

  1. Hej Pia.
    Det var da så lidt. Er glad for at du kan bruge det.
    Rigtig god weekend
    Kh Anja.

    SvarSlet
  2. Dejlige ting du har vundet, glæder mig til at se hvad du får lavet af fimoleret.

    Rigtig god weekend til dig også:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...