søndag den 3. marts 2013

Impulsiv krea-shoppe-hygge-dag

Min eneste plan i går var, at Oliver og jeg skulle en tur i Stof & Stil. Impulsivt inviterede jeg min svigerinde med, og faktisk tog min niece og min (lettere tømmermandsramte) bror også med. Og det endte med de kom med hjem og spiste aftensmad, mens min svigerinde fik syet sin super flotte sækkestol/pude færdig.


Aftensmaden var rester fra min svigerindes torsdagsmøde med kollegaerne, og det viste sig, at der ikke helt var nok ris, så jeg fik manden til at bage en stor portion pandekager, og så inviterede vi lige mine forældre over også. Så en dejlig hyggelig dag, hvor jeg også fik syet et par ting færdige. Bl.a. denne tunika til min smukke lille niece.




Og alle mine småindkøb fra Stof & Stil, som er til en masse mindre projekter, som jeg håber at få lavet i den kommende tid :o)


Det sandfarvede stof med neon-blomster, forelskede jeg mig i d. 14. februar, da én i blogland (kan ikke huske hvem) fik en shoppingtur i Stof og stil af manden i valentinsgave. Så så jeg det igen i kataloget til min kreadag med veninderne, og i går blev jeg simpelthen NØDT til at købe et stykke. Nu skal det lige vaskes og så glæder jeg mig til at sætte saks og symaskine i stoffet :o)

2 kommentarer:

  1. Åhr, det lyder som en rigtig hyggelig dag :) Jeg kan godt forstå du er vild med det stof, det er også bare rigtig fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare den perfekte lørdag :) Jeg glæder mig også til at sy i det, har allerede et projekt i tankerne..

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...