torsdag den 14. marts 2013

Indkøb

Det er ikke blev til meget kreativt de sidste par dage, kun en enkelt sangskjuler er gjort færdig og afleveret:


Til gengæld har jeg de sidste par dage, købt ind til en masse ideer! Jeg har snart ferie og der håber jeg da, at få fuldført nogle af mine utallige projekter :)


Silkepapir til silkeblomster, røde og hvide perler til flag, de to lilla perler er bare fordi jeg elsker lilla :) Cernit i forskellige farver til flere øreringe, garn og papir til nogle hækleprojekter (hvis jeg kan finde ud af det) og så lidt flere selvlysende perler. Nogle af perlerne er allerede taget i brug af Oliver :)

Nu vil jeg slappe resten af aftenen med manden og et afsnit af CSI.
God aften :o)

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine sager du har købt, tror da også at er ferie er lige det der skal til :-) fin sangskjuler:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...