onsdag den 6. marts 2013

Så lykkedes det...

Det er endelig lykkedes mig at få syet en håndfuld ting færdige, så jeg nu har oprettet min Facebook gruppe. Den er hovedsaglig beregnet som en salgs-gruppe, så det er stadig her på bloggen alt det sjove sker :o) Men I er da velkomne til at blive medlem af gruppen, find den lige her.

Det er her til aften også lykkedes mig at færdiggøre det tæppe, som Mathias skulle have haft i julegave.. Hmm bedre sent end aldrig, og godt han er for lille til at bemærke det :)


6 kommentarer:

  1. Super fin tæppe - den kan han da ikke andet end blive glad for :-) Og ja, bedre sent end aldrig :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig skønt tæppe :)
    Så har jeg ansøgt om at blive medlem i din gruppe!
    God torsdag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet fint Pia :0)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...