lørdag den 30. marts 2013

Uspiselige påskeæg

I går fik jeg syet nye forårshuer til alle tre krudtugler - mine to drenge samt min niece (og hvor er det skønt at kunne sy lidt i pink/lilla :))


I dag har vi været til påskemiddag hos mine forældre, og min mor (og far) skulle da have en lille værtindegave:


Der er nogle af mine spiselige marcipan påskeæg, samt nogle af mine hæklede påskeæg - og jeg er bare SÅ stolt over at have lært at hækle (også selvom det bare er en lille kant af fastmasker). Ideen er herfra, og jeg har brugt forårsagtigt pap fra Panduro og tapet noget hjemmelavet "God påske"-papir på bagsiden. DIY ligger her.


Min svigerinde havde bestilt et tørklæde, en nøglesnor og havde også nævnt en hue til Mathilde, så her er hendes 'påskeæg':

Vi fik alle påske-gaver af mine forældre, tøj og chokolade til begge drenge og manden og jeg fik en af de der gavekort-bokse med en middag for 2 samt nogle påskeæg - SÅ lækkert :)

God påske :o)

4 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre ting, du har fået lavet, og ja jeg kan godt forstå, at du synes det må være dejligt at sy i lidt andre farver end lige grøn og blå:-)

    Forsat god påske:-)

    SvarSlet
  2. Hvor har du været flittig! Det er virkelig nogle dejlige ting, du har lavet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...