lørdag den 13. april 2013

Blandet syning

I den forgangne uge har jeg fået syet lidt forskelligt.

Tablet sleeve til min fars Samsung Galaxy:


To sæt dukkesengetøj til en bekendt:


Også en enkelt sangskjuler er blevet færdig og afleveret:



I dag har jeg været oppe i håndboldhallen og se vores U18-piger vinde DM-guld. Og der var lige et kort indlæg om kampen med interviews med to af 'vores' spillere i TV2s Lørdagssporten :) Desværre kan jeg ikke finde et link til det, men virkelig fed fornemmelse med ca. 800 tilskuere. Det må have været en SKØN oplevelse for de unge piger. Det største jeg selv har oplevet med håndbold, var da jeg i 2008 spillede pokalkamp mod Slagelse FH med Anja Andersen, Cecilie Leganger og alle de andre store stjerner. Dengang var hallen også propfyldt, men vi tabte altså enorm stort ;)

I morgen er manden igen på arbejde, så jeg skal hygge med ungerne (måske i haven, hvis vejret arter sig) og forhåbentlig komme et godt stykke videre med 2-3 bestilte sangskjulere, lidt sy-bestillinger samt nogle lykønskningskort til min mor og far.

Håber I også nyder weekenden? :o)

2 kommentarer:

  1. Hold da helt fast Pia, hvor er det et lækkert Ipad-sleeve. Jeg er især helt vild med stoffet og så enda med stjerner på, det er jeg jo helt vild med.
    Hvor er det fra, hvis jeg må være så fræk at spørge? Måske jeg selv skulle kaste mig ud i at sy i dette lækre stof til mit eget Ipad-sleeve:-)

    Det er også en flot sangskjuler du har fået lavet dig, du kan jo bare det der Pia.

    Rigtig god søndag til dig og dine drenge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena ;) stoffet er fra Panduro Hobby til 89 kr/m, så vidt jeg husker. De har også stoffet i andre farver, men denne er bare SÅ skøn! Også god søndag til dig. Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...