lørdag den 27. april 2013

Det klør...

Når jeg er hjemme, synes jeg det klør på ryggen. Og på armene. Og på benene. Måske er det sympati-kløe? Begge drenge er nemlig fyldt med skoldkopper! I påsken var vi sammen med min 4 årige fætter, som havde skoldkopper, så det er ikke kommet bag på os. I søndags piblede de første frem på Olivers ryg, mandag aften ramte det kusinen, og tirsdag eftermiddag kom de frem i nakken på Mathias. Vi har derfor masser at se til i øjeblikket. Heldigvis har manden ikke haft arbejde i denne uge, så der har han været hjemme med drengene. I morgen er det så min tur, og for at skulle arbejde mindst muligt derhjemme, har jeg arbejdet lidt længere i går og i dag.

Her til aften er jeg i gang med at lave en masse håndbold- og fodboldspillere til 2 sangskjulere, som skal bruges i næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...