onsdag den 3. april 2013

En af de der morgener...

Kl 6.50 stod jeg klar, manglede bare at spise morgenmad og så ville jeg kunne nå 'mit' tog kl 7.25 og så være på arbejde kl 8.10.

Klokken er nu 8.05 og jeg har kun lige sat mig i toget! Arghh, havde glædet mig til at gå fra arbejdet ved 16tiden og så være hjemme ved 17tiden. Men øv, sådan går det nok ikke!

Grunden er, at manden blev kaldt på arbejde, og i går sagde han flere gange, at han ville sige nej, hvis de ringede i dag. Men da de så ringede, sagde han selvfølgelig JA (hvilket er ok, men så står jeg med de ting, han har udskudt, fordi han ikke lige gad i går aftes). Så stod jeg med børnene, usmurte madpakker (som manden lovede at smøre her til morgen, når han nu alligevel ikke skulle på arbejde!) og en tidsplan som bare løb fra mig. ØV!

I aften skal jeg færdiggøre den ene og begynde på den anden af min mormors gaver til på fredag. Tiden er stram, for jeg skal til møde i morgen aften, så skal nå en del i aften.. Derudover har jeg lige 4 sangskjulere, som også skal være færdige snart.. Hmm, må vi snart lære at administrere min tid lidt bedre ;)

I mandags legede jeg med cernit/fimo, stjernerne er til øreringe, mens de andre ting er til to af sangskjulerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...