tirsdag den 23. april 2013

Endelig..

Den sidste måned har været travl med arbejde, syge børn og så har jeg haft rigtig mange bestilte sangskjulere. Jeg mangler nu kun to, hvor den ene er halvt færdig. De sidste par småting skal jeg gerne nå i morgen, så den kan blive hentet på torsdag. Den sidste er jeg endnu ikke begyndt på, men jeg har en ide, som jeg håber lykkedes :)

FCK afhentet her i weekenden

Endelig fik jeg lidt tid ved symaskinen og med papirsaksen. Og det var tiltrængt at komme tilbage til mine to yndlingshobbyer. Jeg kan nærmest ikke huske, hvornår jeg sidst kreerede et kort, men min mor har bedt om 4 kort, så de skulle laves. De tre kort med penge er til konfimander, og det sidste kort er et min mors gode kollega har bestilt. Jeg glæder mig til snart at have tid til at lege mere med kort, pap, papir, stickers osv.


Det blev også til et kort ophold ved symaskinen, for jeg har fået fat i nogle nye tekstilvoksduge. Så jeg blev nødt til lige at fremtrylle et par hagesmække med lomme. Jeg skal have lavet et par stykker til sommerferien, så vi bare kan skylle den, og derfor ikke behøver have så mange med.


Om bare 4-5 timer går jeg på weekend, og jeg glæder mig til at kunne lave 2 kager + lidt andet bagværk, sy en masse og bare hygge mig. Det var meningen, at jeg skulle være hjemme alene, nu da ungerne er færdige med skoldkopperne, men efter bare få timer i vuggestuen blev Mathias ringet hjem med opkast. Øv, stakkels dreng. Men han skal jo så være hjemme hos mig, men det bliver også hyggeligt, og han er kendt for sine maraton-lure, så mon ikke jeg når en masse alligevel? :)

God tirsdag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...