mandag den 1. april 2013

Give away med krudtfugl.dk

Sidst jeg købte strygestof, aftalte jeg med Hanne fra Krudtfugl at jeg kan udlodde et gavekort på 100 kr til køb af ark og/eller figurer i strygestof hos hende. I kan se et udvalg af hendes figurer på Facebook.


Vinderen bestemmer altså selv, hvordan de 100 kr. skal bruges :)

Og så til reglerne:

1 lod for at være fast læser + kommentar
3 lodder for at være fast læser + kommentar + linke til Give Awayen på egen blog (eller Facebook)

Jeg trækker en vinder d. 21. april 2013.

Held og lykke :o)

15 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  2. Uhhh hvor en lækker give Away Pia. Jeg er helt sikkert med på 3 lodder. Delt på FB;-)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart med på 3 lodder. Har aldrig prøvet det der stryge-stof
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super nemt - og især hvis man så vælger de færdige figurer, så er det bare at stryge :o)

      Slet
  4. Sikke en fin give away. Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  5. Rigtig fin give away. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Og når du så snakker med personen bag krudtfugl så synes jeg ikke siden virker optimalt. De er ærgerligt at man ikke kan bestille, og der er slet ingen kontaktinfo. Eller også er de bare mig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa SuperPrinsessen

      Det er mig der er personen bag Krudtfugl ;-)

      Hvis det er hjemmesiden www.krudtfugl.dk du hentyder til er jeg helt enig. Lige nu ligger jeg al fokus på min Facebookside, da det er nemmere med "levende" opdatering der. På Facebooksiden er der desuden bestillingsformular. ;-)
      På hjemmesiden ligger dog vejledning til strygestoffet, men den TRÆNGER til opdatering når tiden er på min side! ;-)

      Slet
    2. Tak for svar, Hanne :)

      Slet
  6. Så deltager jeg med 3 lodder, den er fint delt på facebook.

    SvarSlet
  7. Det kunne være sjovt at prøve strygestof det har jeg ikke prøvet før, så jeg er med på 3 lodder, har linket på min blog.

    SvarSlet
  8. Jeg elsker strygestof og er med på et lod:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  9. fedt med gavekort til strygemærker :-) Jeg deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  10. Deltager også meget gerne...desværre kun med 1 lod.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...