søndag den 28. april 2013

Husmoder-hygge

Normalt vælger jeg ofte det kreative frem for husholdningssyslerne, men i dag var jeg husmoder med stort H. Jeg har vasket 2 maskiner tøj, og jeg har klaret en halv opvask, hvilket er meget mere end normalt (er heldig at manden gerne tager opvasken..) Og da ungerne gerne ville være i haven, tog jeg mig sammen og fik vasket og pudset alle vinduer og døre udvendigt. Skøn følelse bagefter :)

Vi spiste picnic i haven:


Og senere grillede vi aftensmaden (men spiste dog indenfor):


Grillede squash, grillede timian-gulerødder, grillede halve kartofler i stanniol, salat og en helstegt/grillet svinemørbrad med fyld af svampe og pikantost og indhyllet i bacon. MUMS, så er grillsæsonen i gang :D

Jeg har fået lavet lidt på den sidste sangskjuler i denne omgang, og jeg viser den naturligvis frem, når den er færdig. Jeg har også fået syet en sækkestol næsten færdig, mangler lige at sy hullet sammen i hånden. Den viser jeg også frem i den kommende uge.


4 kommentarer:

  1. Ser ud til I har haft en super hyggelig weekend med alt hvad det indebærer af kreahygge, god mad, rengøring/huslige pligter og hyggeligt samvær. Glæder mig til at se sækkestolen, syede også selv en for en del år siden og man sidder jo bare fantastisk godt i sådan en, Meget bedre end man lige går og tror skal jeg hilse og sige;-) God uge til sig Pia.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en dejlig weekend :)Oliver tog godt imod sækkestolen mandag morgen, og jeg må da snart få taget et billede.. Jeg kommer til Århus fredag d. 24. maj, så hvis du har tid/lyst til en kop kaffe/te (kommer ved 12tiden, og har lige et par timer inden min veninde kommer fra arb).. Tænk over det, og så kan vi jo lige snakkes ved :) Knus

      Slet
  2. Åhhhh Pia det kunne ellers have været super hyggeligt, men som du måske har læst er jeg i praktik lige i øjeblikket, så har desvære først fri kl 17 denne dag, og det er måske nok for sent? Men det kunne ellers have været super hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænkte det nok :) Jeg vender lige tilbage, når jeg ved hvornår min veninde er hjemme og sådan. God weekend :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...