fredag den 19. april 2013

Mænd

Min elskede mand har været skøn i denne uge. Han har trukket det store læs med at passe skoldkoppe-ungerne. Og i går fik jeg lokket ham ned i Kop & Kande med denne liste:


Fondanten er i restordre, og hindbærene fandt han. En ekspedient hjalp ham med glimmer og pastafarve, men det han kom hjem med var krymmel og godt nok en pastafarvet, men farven var.. pastafarvet!!! I går skyndte jeg mig ned og bytte, men de havde kun et meget lille udvalg. Så i dag tog jeg til en anden Kop & Kande, og jeg var MEGET imponeret over den unge mands kage-bage-viden (følte mig dog lidt gammel, da han tiltalte mig med "frue"). Jeg kom der fra med en pink pastafarve samt nogle pink perlemorspulver. Og i en nærliggende isenkram fik jeg købt lidt nyt kagegrej :) Man må aldrig gå ned på udstyret, vel? :)

I dag har min skønne far været forbi, bare for at hjælpe med at bore en trækasse op på vores betonmur. Da jeg for længe siden så dette indlæg, tænkte jeg at jeg også ville have sådan en kasse op på væggen. Men jeg har simpelthen ikke kunne finde en kasse, så efter en oprydning flyttede vi den ene vinreol udenfor og min far lavede en plade som bord. Den skal lige males, men ellers er jeg godt tilfreds.

Jeg overvejer lidt om man kan få en eller anden vinterhårdfør blomst til at slynge sig op af vinreolen, så det må jeg google (eller spørge min far, som er gartner!). Hvis du har en god ide, hører jeg den gerne.

For nylig fandt jeg en kasse i Fakta, og i dag kom den så op på væggen:



Blomsten trænger vist til en udskiftning, og så skal der lige farvekoordineres lidt, men der er heldigvis rigtig meget inspiration i Blogland, og jeg er meget imponeret af hvad Gårdejerinden får lavet med blomsterne, så mon ikke jeg kan finde nogle ideer? Jeg glæder mig i hvert fald til fremover at kunne byde flot velkommen til venner og familie :)

Min far havde et par overraskelser med til mig. Jeg læste for nylig et blogindlæg med en masse billeder og links til Pinterest, og der var nogle fine lysestager, så jeg sendte fluks en mail med billeder til min far. Han svarede ikke, men i dag havde han hele 3 lysestager med. Min tanke er at de skal ud i haven, men måske den ene skal blive herinde? Hvad synes du?


God weekend :)



6 kommentarer:

  1. Vildt fed lysetage, fedt at have sådan en far, der er så kreativ. Rigtig god weekend søde Pia:-)

    SvarSlet
  2. Jamen god morgen fru Pia ;0) Ja jeg kender det godt, det lige at komme til at føle sig lidt gammel.. Jeg prøvede det på arbejdet i børnehaven, hvor jeg fortalte ungerne om kasettebånd og de kiggede på mig med undrende øjne - de anede jo ikke hvad det var hi hi..

    Det ser godt ud det du får lavet - fed ide med kasse på væggen.. Måske kunne du plante efeu - eller klematis ( men den vil du nok få mest glade af om vinteren..) Glæder mig til at se hvad du finder på..

    Skønt med fædre, der hjælper ens drømme med at blive til virkelighed :0)

    Tak for linket, det var sødt af dig..

    Rigtig god weekend
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha...

      Tak for de gode ideer med blomsterne, vil helt sikkert undersøge det nærmere :)

      Er så vild med dine blomster og opstillinger :)

      Knus

      Slet
  3. de er da også bare blevet rigtig lækre, lysestagerne :) dejligt at have sådan en far :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er bare den dejligste far :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...