søndag den 21. april 2013

Mums...

Jeg er faldet over den lækreste blog


og i går blev jeg simpelthen nødt til at afprøve nogle af opskrifterne.Og jeg kan jo ikke nøjes med bare en eller to opskrifter, nææ nej hele 6 slags blev jeg nødt til prøve! Men hold op hvor er de gode!!

Macarons:


Passion, hindbær og chokolade

Flødeboller:


Hindbær, almindelig og hvid med passionfrugt

De smagte bare alle super godt, og det er absolut ikke sidste gang jeg har lavet disse lækkerier! MUMS siger jeg bare :)

Og jeg drømmer om et Mega mussel fad til at præsentere mine lækkerbidskner på. Håber at manden snart forstår mine hints :)



2 kommentarer:

  1. Åh mums det ser lækkert ud - kan godt forstå du måtte afprøve ;0)
    Jeg har bagt popcorn boller idag - det var også en prøve, men de blev også gode.. Men lidt sødt havde nu også været lækkert uhm..
    God aften
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Nu kan jeg ikke lide popcorn, men Oliver er helt vild med det, så måske jeg skal afprøve din opskrift en dag :)
      God dag. Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...